torsdag 10 februari 2011

Snökaos

Detta eviga snöande tar död på mig. Det får inte snöa så här! Inte när man jobbar och är ute på cykeln en hel dag. Då är det verkligen inte okej! MORR

Ja har som sagt jobbat idag, slutade 14 men det vart lite små stressigt på slutet pga av att en tant som tog liite längre tid än förväntat. Men det gick bra ändå kom iväg från jobbet runt två i alla fall. Tog mig hemåt och nu sitter jag parkad här.

Fick ett brev på posten idag från haha ja justde posten. En förfrågan om jag var intresserad av att bli resursanställd på terminalen. Där jag jobbade extra i vintras. Man skulle vara anställd på noll timmar och bli förfrågad efter behov som skulle börja i April. Jag är lite småkluven om jag ska tacka ja eller inte.

Jag har nått att fundera över medan jag väntar på att Elin ska höra av sig. Vi skulle nämligen gå på stan idag.. Hahha jotack tänker jag i detta väder! Men får se om det kanske blir Gränby istället?! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar