fredag 11 februari 2011

Full fläkt på Strindbergsgatan

Pust och stön! Då var damningen klar, damsugning och svabbning överlåts till morgondagen! Men skönt att ha gjort en liten del av städningen så man slipper att tänka på allt i morgon när man har så mycket annat att tänka på endå.

Elin och jag drog upp till Gränby tidigare och tanken var väl att vi skulle kika en snabbis och sedan handla. Men som alla vet så är man två brudar på ett köpcentrum så tar det som lite tid. Såklart så fastnade vi lite längre än planerat där uppe på Gränby, och middagen som Elin tillagade blev en aning senare än tänkt. Men väldigt god!!

Imorgon klockan 12 ska vi befinna oss hemma hos bror med familj i Alunda. Där vi ska fira Moa som blir stor tjej! Hon fyller nämligen hela 11 år! :) Efter det är det bara hem och fortsätta städningen och sen göra sig iordning inför kvällen! Då Elin och jag har bjudit hem en massa fina flickor på partaj för att sedan dra ut på krogen! Jag är så taggad, mer taggad än aldrig förr. Det var för längesen jag festade så nu har jag mycket att ta igen kan man säga ;)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar