tisdag 15 februari 2011

Kluven tjej

Har tänkt en hel del nu på hur jag ska göra med allting, är så kluven vad det gäller skolan och mina studier.. Vet fan inte hur jag ska göra!!

Alltså, jag trivs inte med min kurs Buv B, inte med läraren och hans sätt att undervisa, känner mig utanför på det sättet att de andra sitter med hur mycket med erfarenhet än en annan som helst. Dessutom ligger jag redan efter som bara den eftersom att jag inte ens har börjat läsa min litteratur.. Och en massa andra saker får mig till att fundera om det verkligen är det här jag vill läsa. Jag ska ringa studievägledaren klockan halv tio och hoppas på att dom kan hjälpa mig!

Funderar på att satsa på Beteendevetenskap i alla fall som jag har funderat över sen dag ett. Men som jag har varit så kluven över. Men jag tror nog att det kan vara det bästa altenativet endå.. Med tanke på att jag redan vet vad jag vill jobba med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar