fredag 25 februari 2011

Käk + biomys!


Jag och baby är precis hemkommna från Stockholm där vi var på bio tillsammans med Nathalie och Alexander. Innan bion käkade vi på Kungshallen. En jätte mysig kväll tillsammans med älsklings småsyskon. Det var för längesen sist och Alex var det jätte roligt att träffa eftersom att det var första gången och allt. Illa med tanke på hur länge vi har varit tillsammans lixom.

På förmiddagen så jobbade jag 7,30-13 i alla fall. Fick som sagt en långprommis till och från arbetet i blåsten! Inte ruuwligt att gå inte, men vad gör man då?! Efter jobbet var det till at skynda sig hem och snabbt svira om innan jag begav mig ner mot stationen och mötte upp Mange på tåget.

En väldigt bra fredag för min del. Hoppas er dag vart lika bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar