onsdag 16 februari 2011

Plugg

Jag bestämde mig igår sen i alla fall för att hoppa av min kurs och nu är jag avregistrerad från kursen. Känns som en väldigt stor lättnad måste jag erkänna! Alltså, själva kursinnehållet var faktiskt intressant men med den där läraren så förstördes allting. Han fick mig att tycka att kursen var tråkig.. Så vem vet jag kanske läser den senare i livet, men då förhoppningsvis med en annan lärare som undervisar på rätt sätt och med riktiga föreläsningar blandannat!!

Nu har jag sökt till två stycken 7,5hp kurser på distans som jag hoppas på att jag kommer in på nu under våren så jag har nånting att plugga alla fall. Sen kommer jag att söka Beteendevetarprogrammet till hösten! Känns skönt att ha en plan!

Det som var så bra med det var att man kan själv kombinera sina kurser lite som man själv vill. Jag som trott hela tiden att man var tvungen att läsa Pedagogik, Sociologi och Psykologi A, B, C i ett och A, B i ett och A i det andra.. Men tydligen så behövde man bara ha A- C i ett alltså ett huvudämne och sen kunde man själv kombinera. Så då kan jag ju räkna in min Barn och Ungdomsvetenskap A kurs! Vilket jag tycker är super!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar