onsdag 9 februari 2011

My day

Precis hemkommen. Så kallt där ute i kylan att man nästan förkylnar! Burr! Tur att vi tog bilen ner, hade aldrig pallat att gå hem i denna kyla! Kvällen var för övrigt väldigt mysiig som spenderades med mina två sambosaaar och Tommyluring. Vi gick först och käkade på Dragon Palace och sen vart det bio, The Tuirist. Kanske inte den bästa filmen i världshistorien men helt okej sevärd.

Dagen tillbringades på staden där jag först var på synkontroll och efter det gick jag en sväng med Mange. Vi letade present till Moa och efter mycket velande så vart det tillslut ett lyckad köp! Sen drog han iväg och skulle träna på Nautilus och jag fortsatte min shopping på stan och Beatrice kom upp en sväng oxå och sällskapade! :) Det vart dock alldeles för mycket köp för min del och pengarna bara for iväg! Men men som man brukar säga, vad gör väl det om hundra år? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar