torsdag 24 februari 2011

Kyligare än kyligast

Som väntat så startade inte bilen i morse heller även fast motorvärmaren var på. Idag så fick jag inte ens kontakt med den. Nån som vill köpa? :D Så då var det bara till att sätta på sig mössa, halsduk och vantar och traska iväg i det kalla vintervädret mot jobbet. Det var så mycket kallare i morse än igår morse och då tyckte jag att det var kallt. Undra hur jag kunde tycka det!? Jag nästan sprang till jobbet för benen ilade av kyla, de hann nästan bli isbitar stackarna!

Lugn dag i övrigt på jobbet och jag slutade nu klockan 14. Innan jag slutade så var jag och duschade en tant och gav henne lunch. Hon var så himla go och söt. När man är hemma hos sånna där som är så glada och tacksamma att man finns det är då man uppskattar jobbet som mest! :)

Nu var väl min tanke att jag skulle kila iväg till gymmet, men eftersom att bilen inte verkar vilja fungera så blir jag så illa tvungen att gå dit och då är väl risken stor att jag blir så där lat.. Få se om jag kanske lyckas få med mig gubben ikväll kanske! Även fast vi har tvättstuga, men om vi har tur så kanske vi blir klara med den lite tidigare vem vet! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar