måndag 31 januari 2011

Tråk Tråk

Äntligen har karln varit här och fixat badkaret, så nu vinglar det inte längre som tur är! Ja vad gör man? Sitter här med min annanasburk och ja gör ingenting alls. Men mitt huvud pallar inte med så mycket mer än så just nu. Stackars Mange som skulle vart i skolan hel dagen idag kom hem runt 12 för han kände sig inte heller nå bra, så nu är han hos vårdcentralen. Tänk om han också har åkt på nånting nu ja jag vet, det är ju jag som smittat honom.

Pratade med Stena idag och fick närmare svar angående renoveringen i alla fall och nu vet dom att det är Strindbergsgatans ojämna nummer som ska renoveras iår. Så vi som bor på 12 alltså jämnt nummer kommer att få vänta tills nästa år innan vi får renoverat. Så om vi inte hittar nånting annat innan dess så vet vi i alla fall att vi har yttligare ett år till på oss! Bra eller dåligt ja jag vet inte, jag vill ju flytta nu jag. Skulle kunna tänka mig att bo kvar i Kvarngärdet i de nyrenoverade lägenheterna faktiskt. Det är ju trots allt ett bra läge här, nära till stan oså och jag som vill ha uteplats. De finns de ju här :) Dock så ligger hyran på några tusen extra i månaden men det är väl det man får räkna med om man vill bo i en trea. Jag känner inte för att byta ner mig till en tvåa nu när man bott i en trea i snart två år lixom. :) Men men, vi får se hur de blir med allting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar