onsdag 5 januari 2011

Sista förberedelserna

Nu har jag i alla fall hunnit med nääästan allt av det jag skulle hinna med idag. Jag var ju ner på stan förut idag med syster och så mötte vi upp Christoffer nere på stan. Efter att vi växlat pengarna och gjort de ärenden som vi skulle göra hamnade vi på Cupido där dagens middag blev äten.

Sen var det bara hem och fortsätta med packandet och även hann jag med lite röjjning i lägenheten innan jag faktiskt tog mig i kragen och åkte ensam till gymmet igen. Så skönt det kändes efteråt att ha tagit sig dit! Nu får jag ju inte gymma på över två veckor så det känns egentligen inte alls bra. Men ska försöka att hålla igång så mycket som möjligt där nere även om jag inte tror att man kommer vara så hurtig. Men kanske om jag har tur kan lyckas få med mig syster på morgonpromenader eller andra promenader. Det återstår att se hur duktig man lyckas vara på semestern! ;)

När jag kom hem från träningen tog jag en varm dusch och sen hjälptes jag och Älskling åt med att rensa akvariumet till fiskarna och byta kattlåda och även packa ner det sista som gick att packa ner. Nu är det bara det allra sista kvar som smink, fön och lincgrejerna som jag packar ner i morgonbitti.

Elin ska ju få den stora äran att få vara barnvakt åt Amazing medans vi är borta så det ska allt bli spännande att se hur det går! Men jag tror med all säkerhet att det kommer att gå alldeles utmärkt!! :D No problemas! ;) En aning säker på att Amazing kommer att köra lite kanske medan mamma och pappa är borta! haha. "När inte katten är hemma så dansar råttorna kring bordet."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar