lördag 15 januari 2011

Gambia dag 9

Har precis tagit en paus i stekandet vid poolen idag. Idag har vi pendlat mellan att steka vid poolen och badat! Underbart värre.

Vi har hunnit med en massa roligheter, bland annat har vi kikat på krokodiler och varit i ett Naturreservat där vi fick se apor, största sköldpaddorna ever och hyenor. Sen har vi besökt en Gambiansk skola där barnen sjungde för oss! Man blev nästan tårögd så fina dom var. Vi har naturligtvis legat vid stranden/ olika pooler och stekt såklart och mycket mycket mer! Som jag berättar mer om när jag kommer hem!

Jag längtar absolut inte hem till kylan det minsta och det håller nog Älskling och Pullan med om oxå! Stackarna, jag är den enda som inte lyckats bränt mig och flagnat på hela ryggen (som dom har) haha :) Men vem vet det kanske kommer!

Ikväll ska vi prova på det Gambianska utelivet i Senegambia! Ska bli spännande att se hur de festar här nere i Afrika! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar