lördag 29 januari 2011

Lördag

Imorse vaknade jag med en förskräcklig halsont.. Har knaprat halstabletter men det verkar inte hjälpa vidare bra tyvärr. Men vi begav oss i alla fall som bestämt till Ikea efter frukosten. Där vi skulle köpa nytt köksbord som vi sagt så länge att vi ska göra. Vi mötte upp familjen där borta eftersom att dom skulles stå för ungefär halva betalningen. Egentligen hade vi ju sparat undan till resten oxå som jag fått i julklapp av farmor och mormor. Men efter en viss incident så har vi ju tyvärr inte dom pengarna kvar så vi fick lägga ut resten ur egen ficka. Morr! :S

Det handlade även lite andra smågrejjer på Ikea och på vägen hem stannade vi till på Biltema där vi köpte ett strykjärn och kupévärmare.

Nu är det städ som gäller och väntar på att morsan och dom ska komma hit med bordet då det var dom som tog det i deras bil.

Ikväll som jag var bjuden på party och allt, men eftersom jag inte mår nå vidare bra så blir det inte så tyvärr! Men vi får ta igen det en annan gång ;) Det kommer ju fler tillfällen som tur är! Så för min del blir det en lugn hemmakväll med älskling istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar