lördag 29 januari 2011

Fullsnejs!

Nu har vi precis ätit middag, klyftpotatis och korv vart det. Mumma! Hela eftermiddagen har varit fullspäckad! Mamma och pappa kom kanske runt tre nångång och då började pappa och Älskling med att montera köksbordet och jag kan lova att det tog hela eftermiddagen att montera ihop det. Men dom var så duktiga så och när det väl var klart så vart det riktigt snyggt! Vi passade även på att sätta upp en hylla som vi köpte på Ikea idag, som jag hoppas inte ramlar ner pga av för små skruvar! Haha men bara vi inte har för tunga grejer på den så ska det nog inte vara några problem hoppas jag!

Medan killarna monterade hyllor så hjälptes jag och mamma åt med att byta ut julgardinerna (jag vet, men bättre sent än aldrig! ;)) till vanliga gardiner! Vi passade även på att gå ut och slänga julgranen som legat på balkongen och barrat ett tag nu, så nu kan man säga att hela julen är som bortblåst!

Mys i soffan nästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar