måndag 24 januari 2011

Aldrig lita på någon

Jag slutar aldrig att förvånas över människor. Den du trodde dig kunna lita på var kapabel till att sticka kniven i din rygg. Jag som brukar vara ganska godtrogen och har lätt för att lita på folk har härmed fått börja tänka om. Att aldrig lita på någon, inte ens de du aldrig trodde skulle kunna svika dig.

Jag känner mig grymt jävla besviken och samtidigt så förbannat arg. Jag vet egentligen inte riktigt vad jag ska göra men jag vill bara att sanningen ska komma fram och jag ska få det som är mitt tillbaka.

En vän ena dagen kanske inte din vän den andra dagen! Ett svek som kommer att stå dyrt. :(

2 kommentarer:

  1. Gumman, va har hänt? :(

    SvaraRadera
  2. Människor man trodde sig känna, hade man helt enkelt jävligt fel om!!

    SvaraRadera