tisdag 25 januari 2011

Tisdag

Idag är det min första dag i skolan för den här terminen! Jag har ju tyvärr missat en hel vecka eftersom att jag då befann mig på varmare breddgrader. Men jag hoppas att det inte ska bli några problem att ta igen det. Egentligen skulle jag ju helst av allt vilja läsa Sociologi A som jag för tillfället står som reserv 5 på. Dom sa att dom skulle höra av sig den här veckan om jag hade kommit in på den annars kunde jag räkna med att jag inte gjort det. Så därför tänker jag börja läsa Barn och ungdomsvetenskap B i alla fall eftersom att annars kommer jag att komma efter så himla mycket och det vill jag ju inte!

Alltså seminarium mellan 13,15-16 men jag kommer att behöva smita iväg tidigare eftersom att jag har besiktning på bilen idag klockan 15,40! Läskigt värre! Jag har ju aldrig gjort det förut så därför hoppas jag att min käre sambo följer med mig dit haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar