onsdag 5 januari 2011

Dagen före..

Kunde inte somna om efter att Mange hade gått. Låg och vände och vred på mig i över en timme innan jag bestämde mig för att gå upp. Jag käkade frukost och sen ringde Linnea och sa att hon var i stan snart. Så jag åkte och hämtade henne vid moskén och sen stjussade upp henne till Gränby.

Nu tänkte jag sätta igång med plugget igen, så att jag blir klar med det nångång! Idag helst ;) Eftersom jag har hela dagen fullspäckad!

Dagens bestyr:

  • Skriva klart tentan
  • Dra ner på stan och växla in pengarna
  • Hämta ut Malariamedicinen
  • Packa resväskan
  • Träna
  • Fixa allting annat; ladda kameran, tvätta kläder, städa lite så det inte ser ut som ett bombnedslag när man kommer hem igen (såvida inte Elin står för det, bombnedslaget alltså ;) haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar