tisdag 10 januari 2012

Tisdag

Gick upp när Mange åkte till jobbet idag alltså runt sjutiden. Käkade frukost och letade bortsprungen tvättnyckel med Elin som tillslut kom tillrätta haha. Sen satte jag igång med tentaplugg, men höll på somna där i soffan så jag bestämde mig för att åka till skolan och sätta mig. Hängde på Blåsens i några timmar och sen drog jag hem igen. Nu på eftermiddan fortsatte jag med lite hemtenta plugg istället. Är nästan klar.. Eller drygt en halv fråga återstår på den! Känns jäkligt bra!

Men fick tillbaka engelska uppdraget idag som dessvärre inte gick ritkigt lika bra.. Nu skiter jag i det, det var värt ett försök i alla fall. Men nu har jag fått det bevisat att jag inte är kapabel att klara av Engelska B. My english sucks! ;) Det är grammatiken jag har svårt för.. Alltså de där med att förstå det funkar ju ändå helt okej men nej det är den där j*vla grammatiken som krånglar till det. Men men vad gör man? Man kan ju inte vara bäst på allt här i världen! Hur skulle det se ut?! ;) Jag har i alla fall försökt å det är det viktiga! (:

I morgon är det tentadax! Håll alla tummar ni kan för att det ska gå vägen! Jippi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar