onsdag 11 januari 2012

Pluggish !!

Då var en av veckans alla tentor avklarade. Omtentan i forskningmetod är nu gjord. Resultat vill jag inte yttra mig om, för jag vill inte bli besviken om det inte skulle gå vägen även denna gång. Så det blir ett spännande och efterlängtat resultat sen när det kommer..!

Efter tentan tog jag en sväng förbi gymmet. Kanske är dax att komma på banan igen.. Eller vad säger ni? Det var ju åtminstonde mitt nyårslöfte.. Att liksom alla andra komma i form ;) Meen nu jävlar! Får se hur länge det håller denna gång. Thihii.

Nu är det middags dax och sen tillbaka till skolbänken (framför datan). Då min hemtenta väntar. Skall försöka slutföra den ikväll eller senast i morgonbitti tänkte jag!! Så jag kan börja lägga ner all energi på den sista tentan för denna vecka!

Vill bara bli klar med allting!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar