söndag 22 januari 2012

Malins nya liv!

Precis kommit ut från duschen, sitter här o torkar mig i min handuk medans Mange står för matlagningen. Vi var nämligen en sväng till IKEA å strosade lite. Tanken var att vi skulle köpa en runt hallmatta, men det verkade inte finnas någon sån där som jag ville ha så istället vart det lite andra småsaker inhandlade. Efter det drog vi till gymmet å fyyy så jobbigt det var! Men så otroligt jäkla skönt efteråt!

Nu är det bannemig dax för en förändring i tillvaron! Jag SKA bli hälsosam igen! Jag har bestämt att jag ska gå ner 5 kg fram till sommaren. Självklart får det givetvis gå fortare och desto gladare blir väl jag. Men absolut senast innan sommaren! Elin och jag började med lite nyttigheter igår då vi drog ihop en stor fruktsallad till filmmyset. Såååå gott! Elins tips som jag ska ge även till er! En fruktsallad absolut att rekomendera!

Gör så här: Hacka dessa frukter i en skål,
  • Äpple
  • Banan
  • Ananas
  • Apelsin

Blanda sedan med vanilj kesella, så gott!! Självklart kan ni välja vilka frukter ni vill och tycker om, å har hemma! ;) 5/5 i betyg av mig alla fall!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar