söndag 15 januari 2012

Söndagsdeg

Idag har det varit en sån där riktig inte göra någonting alls dag! Första dagen på ett antal dagar som jag inte har nånting alls som måste göras i studieväg. Så otroligt skön känsla! Har bara legat och kikat på film och slappat. Okejdå, förutom att jag har varit på lägenhetsvisning tillsammans med lillasyster som är i farten.

Igår morse åkte jag iväg på salstenta. Den gick väl skapligt bra. Svarade på alla frågor, men sen hurvida relevanta mina svar var till frågorna är osäkert. Så jag vill inte hoppas på för mycket. Aldrg kul att bli besviken över ett tentaresultat. Men jag håller alla tummar som jag bara kan!

Sen på dagen kom mamma och pappa på besök, jag fick äntligen lite hjälp av snälla mamma med att byta gardiner! Jag och Mange hann även ner en sväng på staden också. Vi gick runt och kikade lite grann. Mysigt värre! Senare på kvällen kom det över lite fina brudar hem till mig och gjorde kvällen minnesvärd! ;) När jag kom hem sen på natten var det alldeles tomt hemma i lägenheten. Det hör ju inte till vanligheten att jag kommer hem först lixom. Haha. Men alla mina sambosar hittade hem som tur var! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar