tisdag 17 januari 2012

En helt vanlig dag

Åså var snön nästan som bortblåst igen. Det växlar verkligen mellan att vara vitt och grönt på marken.. Det värsta är bara när det regnar, när det blir så jäkla slaskigt! Eller isigt!! Då äre
galet läskigt att cykla ju..!

Sovmorgon idag! Så otroligt skönt! Egentligen var min tanke att jag skulle ägna dagen till att gå ner på stan och införskaffa mig kursens böcker som jag kommer att behöva. Det var speciellt två
som jag var tvungen att ha till denna vecka. Men så hade jag tur att min käre vän Gabriella hade dem, som jag ska få låna! Skitnice ju! (: Men en stadsvisit lär det bli i alla fall för min lincvätska är slut och utan sån går det ju inte så bra.. Men vill helst vänta tills posten kommer för att se om jag får någon avi idag! ;)

City mails post kom nyss och jag fick en katalog från Ving, blev inte alls sugen på att resa.. Det bara drar i fingrarna.. Lite smått sådär ;) En kort resa i sommar kanske? Känner i alla fall att någon långresa blir det inte nu än på ett tag i alla fall. Där känner jag att studierna måste komma i första hand nu. Det är inte alls roligt att halka efter med dem vet jag av erfarenhet. Å eftersom att det bara är ett år kvar så kan jag nog hålla mig tills dess. Även fast pappa tjatar som bara den
på att vi ska beställa till Thailand igen tills januari 2013, alltså om ett år igen. Han fick lite mersmak tror jag sen vi åkte nu.. Kan ju lätt bli så när man inte rest på flera år och upptäcker Thailand lixom ;). Men jag har sagt att vi ska avakta lite med det. Vill ta examen först innan vi åker allafall, men beställa lite senare iår kanske man kan göra..!





Vi får helt enkelt se vad som händer och sker..!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar