fredag 6 januari 2012

Fredag

När jag vaknade första gången i morse då klockan var sju och Mange inte hade kommit tillbaka än så förstod jag att han måste ha somnat där inne vid tven. Det var ju hockey inatt vilket det verkar som att alla har följt (alla fall om man kollar på fbs kommentarer)! Men inte jag inte, ingenting som intresserar mig alls faktiskt. Så jag sov så gott där inne men sen vaknade jag en stund senare av att han kom tillbaka till sängen och kröp ner och kramades lite!! < 3


Nu har vi käkat frukost och snart bär det av ner mot stan. Mange ska möta upp Matte och de ska kolla på bandy vid studenternas. Själv ska jag upp på stan och köpa lite litteratur till min hemtenta. Hoppas bara att alla böcker finns som jag behöver, det brukar ju nämligen vara lite olika det där men men.


Så då vet ni vad jag kommer att syssla med idag - nämligen PLUGGA så här på en röd dag och allt! :) KUL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar