lördag 21 januari 2012

Saturday

Här sitter en bra sliten tjej må ni tro.. Även fast jag var precis lagom full igår kväll så får jag ta en smäll idag. Antagligen för att jag gjorde precis så som man inte ska göra! Jag blandade nämligen i stort sätt allt man kan: cider, vin, sprit och öl. Den ni! Så kan det gå när inte haspen är på, vilket man får känna på dagen efter såhär!

Men men.. nog pratat om min bakfylla!

Igår drog jag till Gränby en sväng på eftermiddagen där jag hälsade på lillasyster som jobbade för fullt, sen kikade jag lite på HM och drog även en vända på systemet! Sen åkte jag hem och mötte på ingen mindre än Elin utanför. Så vi käkade lite och pratade lite skit innan det var dax att svida om inför kvällningen. Tog bussen hem till Moooies i Norby där det nalkades lite festligheter! En minst sagt väldigt lyckad kväll som alltid! < 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar