måndag 23 januari 2012

Måndag

Jobbade idag 7,30-12. Härligt kortpass sådär. Men blev inte glad när jag kom till jobbet och jag får veta att jag ska vara i en annan grupp. Men det gick så bra så! Träffade en massa härligt glada å vänliga tanter och farbröder! :)

Nu har jag kikat lite på mina uppgifter i distanskursen som börjar idag. Den är bara på 25% som tur är så den ska jag nog minsann hinna med på sidan av. Det var 3 eximinationsuppgifter såg jag å det var väl bara den första som såg ganska krånglig ut. Men det ska nog å an! Man skulle göra nått slags experiment på nått barn man kände eller nått sånt! haha. Jaja, det löser sig väl!

Tänkte gå och hälsa på lillasyster senare i eftermiddag. Hon har ju gått och blivit stadsbo igen (en central sådan)! Så nu bor vi ju ganska nära varandra, så tänkte gå å kika om hon har fått i ordning i hennes rum! :) thihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar