tisdag 17 januari 2012

Resa..

Jag skrev lite nyss om att resa.. Vilket hör till ett av mina stora intressen. Även fast jag aldrig har varit borta på en ritkigt långresa sådär som vissa gör, så älskar jag att upptäcka och se andra länder. Om jag var rik skulle jag utan tvekan åka på en "jorden-runt-resa" å vara borta sådär i flera månader.. Men den drömmen lär ju dock aldig gå i uppfyllse! Men önska kan man ju!
Men i alla fall.. Nu i sommar kommer att vara första sommaren på hur länge som helst som min snutt ska ha semster. Alltså ärligt så minns jag inte sist han var ledig på en sommar. LÄNGESEN. Å då är det ju självklart att jag vill göra någontng med honom lixom, resa alltså! (inom sverige)
Men ni som känner min skrutt vet ju hur speciell han är. Så jag kan lova att det krävs en viss övertalning till att få med honom, då han har sagt att han bara vill "Vara hemma och sola och softa". Men jag ska inte ge mig.. Jag ska allt få med honom ut på upptäcktsvärld i sommar minsann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar