onsdag 18 januari 2012

Onsdag

Slutade jobba 13 idag. Cyklade hem och nu har jag käkat lunch. Sitter och fixar med inlogg till min distanskurs som börjar nu på måndag. Jag kom in på två 7,5 ors kurser på sidan av Peddan. Men valde efter mycket om och men Utvecklingspsykologi - De tidiga åren, som går i Gävle, kom även in på en Missbruk och beroendekurs som lät väldiiiiigt intressant men kanske skulle kunna läsa den sen i höst istället. Hmm om jag orkar det vid sidan av c-uppsatsen villsäga.. Det får vi se då minsann! Annars finns ju alltid tid senare oxå. För jag tror nämligen att den skulle vara bra för mig att ha med i mitt program.. Men jag tror att utvecklingspyskologin är minst sagt lika bra den! Har ju lixom ingen psykologi så det kanske skulle vara bra med en liten 7,5a åtminstonde! ;)

Nu strax tänkte jag sätta mig och ta an mina böcker som Belli var hit med igår och lämnade till mig. En var på engelska såg jag... Buuuuh! Får väl se hur det går med de ;) haha. Har ju nått slags seminarium av nått slag i morgon så kanske måste vara lite förberedd haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar