tisdag 24 januari 2012

Hard day

Jävligt hård natt. Var ju inte direkt på tipp topp, inte nu heller för den delen! Vaknade med en väldigt täppt och rinnig näsa.. Har kännt mig tung i skallebollen hela dagen, tagit flera alvedon men det verkar inte hjälpa.

Hade föreläsning 13-16. Men sista timmen hade vi grupparbete, men pallade inte så drog hem. Kikade runt lite på Rusta där de hade min matta < 3 som ja ville ha. Innan föreläsning åkte jag runt och letade efter Sinova. Börjae på Willys men icke hade dom de där eller.. Så fick svänga upp till Gränby! Så nu jäklar ska jag proppa Sinova så den här skiten försvinner..!

Nu lagas det mat här hemma.. Vill inget annat än bara lägga mig i soffan o typ kolla film eller nått! Usch vad mitt huvud å allting annat med för den delen strejkar idag. =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar