onsdag 10 augusti 2011

Vart tog solen vägen?

Slutade klockan 15 idag på jobbet så kom hem för en liten stund sen, fick lov att cykla i de ösande regnet och åskan och blixten ALLT på samma gång! Liiite läskigt bara men jag klarade mig haha som tur var! Så nu sitter jag här halvnaken då alla kläderna såklart vart dyngsura och jag har bara inte orkat tagit på mig nya.

Nu ska jag invänta sambooEliiiiin för sen ska vi åka och träna på Actic! Hurtiga brudar minsann! Tänkte att Mange också skulle med så det blir nog runt fem -tiden då han kommer från jobbet. Men vi tar nog bilen för känner mig inte så lockad över att ta cykeln ut igen! Nej ucsh och fy för detta oväder!

Visserligen så gör det mig inte så mycket om det är fult väder nu, för vi har ju ändå en extra vecka med sol och värme innan det blir riktig höst så det känns ju faktiskt som en riktig tröst! Men fasiken aldrig kul att jobba inom htj när det regnar eftersom man tvingas att vara utomhus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar