fredag 12 augusti 2011

Fredag

Och därmed så har även denna fredag gått till ända. Jag jobbade idag med, vilket jag även gör i morgon på självaste avresedagen. Efter jobbet idag så åkte med bilen ut till Vattholma och lämnade över den till mamma sen satte jag mig på upptåget tillbaka till stan igen. Jag gick direkt till Actic och tränade och sedan mötte jag upp syster. Hon hade med sig lite kläder till mig som jag skulle få testa! ;)

När jag kom hem så var det storstädnig på G! Elin hade dammat också på förmiddagen så vi satte igång med dammsugning och svabbning och dyligt! Vi käkade lite middag emellan och sen nu på kvällningen så har jag även hunnit med att packa nästan det sista. Allt förutom det som jag måste packa ner i morgon, saker som jag kommer att använda i morgonbitti oså! :)

Ska snart krypa ner tror jag så jag pallar den långa dagen som väntar imorgon. Jobbar ju som sagt, slutar 12,20 och då är det bara hem och packa det sista. Ta en dusch och kanske förhoppningsvis hinna med en joggingtripp kanske om man är snabb nog. Sen ska vi väl hinna käka nån lunch me innan taxin kommer och hämtar oss!

LÄNGTAR !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar