söndag 28 augusti 2011

Söndag - Seg dag

Helgen gick fort. Men desto snabbare tills det blir helg igen! Det gillar vi! (: Denna dag kommer bara att gå åt till att ligga framför tven och dega. Lite Solsidan avsnitt står på listan skulle jag tro, och så mycket mer än så orkar jag ändå inte med.

Igår jobbade jag 7,30-16 igen och det var typ halvkaos på jobbet, då det fattades en del folk, vilket det alltid gör på helgerna. Man kan ju undra varför!?

Efter jobbet cyklade jag hem till karln min och svidade om inför kvällningen. Så fort vi var klara tog vi bussen mot Norby och hem till Moa och Niklas nya place! Där det väntades pardate med några droppar alkohol ! ;) Dom hade verkligen kommit i ordning och fått det rikigt fint där hemma! :D Man blir lite avis! Men snart så får vi oxå hålla på fixa och dona och det bästa av allt - INREDA på nytt!

Senare på kvällen tog vi bussen ner på stan och gick först till Framfickan men där stängde dom så då skulle vi gå vidare. Moa och Niklas åkte hem och vi träffade på Jennifer och Sanna som oxå var ute och gjorde stan osäker. Så vi drog vidare med dom till Oconnors ett tag, sen hann vi även med Bullit! LYCKAD KVÄLL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar