fredag 26 augusti 2011

Fredag - Back at work

Jobbat 7,30-16 idag. Allt var som vanligt där borta, ingen större förändring. Alltså det rullade på som det brukar.. Sen cyklade jag hemåt och insåg när jag parkeade cykeln att jag virrat bort min hemnyckel. Så in kom jag inte då det inte var någon hemma. Men som tur var så kom min lovely boy och traskade några minuter senare! Jag klagade dock inte för solen sken som bara den så det var underbart att sitta ute på trappen.

Löning idag så vi drog iväg till Willys och storhandlade, eller ja eftersom att inte mina pengar har kommit än så var det Mange som fick stå för betalningen. Jag fick brev från csn om att jag i alla fall ska få studielån i höst! Så det var en glad överaskning, jag som har gått och varit nojjig över det då jag inte fått betyg i alla ämnen som jag borde. Men men så då var det löst i alla fall!! SKÖNT! Ännu en sak att andas ut över..!

Ikväll blir det tacos till middag! Smarri Smarri ! (: Sen en hel myskväll med min älskade då vår andra sambooline är ute på annat håll över helgen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar