måndag 22 augusti 2011

Fartfylld galen vecka!

Landade som sagt på svensk mark igår natt, alltså natten mellan lördagen och söndagen. Vi var väl hemma här på Strindbergsgatan runt halv fem någon gång och då var det bumms isäng. Även om man hade fått några timmars sömn på planet så var man urtrött i alla fall. Så när vi vaknade igår förmiddag så var det bara för Älskling att dra iväg på jobb. Ingen rast och ingen ro för hans del inte. Han skulle nämligen åka ålandsbåt han. För min del var det bara till att ta tag i pluggandet då jag hade omtenta nu i morse. Som gick väl sisådär. Det är nog på håren att jag klarar den men vi får väl se!

Nog om det, nu ska jag berätta hur min vecka i paradiset har varit och jag kan ju så mycket som säga ordet UNDERBART!! Massa massa sol och baaaaad i stekande hetta och självklart massa andra skojjigheter oxåååå har vi hunnit med!! En tripp på Bananbåt med grabbarna och en dag på en annan båt med lite småstopp på havet! Och självklart massa partiii i den underbara staden Side. Kanon hotell med trevlig personal och varmare hav får man leta efter! En kanonvecka helt enkelt! Längtar redan tillbaka! ;)

Nu är man hemma i höstens tecken igen. Deprimerande med bara massa kyla och regn här hemma. Ännu roligare att ha en lång höst och vinter att se fram emot.. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar