onsdag 31 augusti 2011

Onsdag

Hade föreläsning idag 10,15-12 och efter det så cyklade jag ner på stan och mötte upp Elin. Då vi skulle till CVL och lämna in våra gymnasiebetyg. Men de hade inte öppet så jag får återkomma i morgon. Vi traskade hemåt och käkade lite lunch innan vi drog iväg igen. Vi åkte runt till lite olika affärer såsom Mix Mix och ÖoB bland annat och shoppade lite granna inför helgen! ;)
Sen åkte vi till Blåsens hus och mötte upp Bella, Jossan och Hugo som väntade på oss! Jag och Belli skulle sätta upp lappar om litteratur som vi vill sälja! Så nu är det bara hoppas på att vi får dem sålda! :D

Jag har lite små ångest över en bok som jag måste ha till den här delkursen som jag har nu, som kostar drygt 500 spen! Det svider hårt i plånboken det.. Buuuh! Men jag måste ju ha den så.. Finns inte så mycket att välja på TYVÄRR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar