tisdag 23 augusti 2011

Tisdag

Idag har vi varit mycket duktiga jag och Elin. Började dagen med att besöka arbetsförmedlingen å hennes vägnar och sedan när vi väntade på att Mange skulle komma upp på stan och lämna pengar så passade vi på att besöka CVL. Där vi lite spontant sådär sökte Engelska B på distans, nu i höst. När vi väl stod där inne och väntade på vår tur så trillar ingen mindre än Jeanette in och det visar sig att även hon har samma ärende som oss! FYFAN vad världen är liten! Väldans komiskt tyckte vi men samtidigt väldigt roligt. Så nu är det bara att hoppas på att vi alla kommer in så vi kan stötta varandra lixom. Vilket skulle vara hur skönt som helst, med tanke på mina förkunskaper inom området.. Not good!

Så i höst blir det MYCKET plugg för min del. Men det ska nog gå bra och det ska bli kul oxå känner jag att komma igång med pluggandet igen! :) Känner att jag vill se slutet.. Så man blir klar någongång lixom! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar