torsdag 4 augusti 2011

Uppdate v.31

Här behöver uppdateras ser jag! Dåligt av mig.

Vi börjar med i måndags då jag som sagt begav mig tillsammans med Elin och Linnea till Willys och mötte upp dom andra brudarna som skulle med till Rullsand. Vi handlade lite käk där och sen drog vi vidare uppåt. När vi anlände satte vi upp tältet och sen la vi oss på stranden. Det var 24 timmar med mycket stek och för att inte glömma alkoholen.

Kom hem i tisdags eftermiddag och då hade Mange lagat mat till oss gullehjärtat, sen hade vi lite filmkväll. Men det vart en tidig kväll för alla skulle upp tidigt och jobba dagen efter. Så igår jobbade jag 7,30-16. Allting flöt på jätte bra och efter arbetspasset var det bara hem och svira om. För det skulle bli partaj på kvällen ute i V-holma. En avskedsfest för Robert som ska åka till USA nu på fredag! Den jävlen.. Haha inte alls avis! :O

En sjukt kul kväll med femkamp och roligt folk och krogen på det! :D Dock söp jag och Elin bort våra kläder + min vindunk. Vilket var mindre bra. Men man kanske skulle ta en vända förbi och leta igen i nyktert tillstånd! :)

Vaknade idag runt tio och är nu i fullgång med tvättningen! För jag och Linnea ska bege oss ut mot vår barndomsö nämligen. Mamma och pappa är redan där och Mange kommer ut efter jobbet i morgon. Så det blir nog några härliga dagar tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar