måndag 29 augusti 2011

Måndag igen dååå

Jobbade idag 7,30-11,30. Sen hade jag lite ledig tid då jag passade på att käka lunch. Alltså jag hann hem en stund innan jag var tvungen att dra iväg igen. För skolan började idag! Hade introduktion 14,15-16. Alltid lika nervöst att börja ny klass med massa nya männsikor. Men det är samtidigt väldigt kul! Det är ofta man träffar på personer man pluggat med förut osv!

Men det kändes väldigt hektiskt eller vad ska jag säga. Vi fick uppgifter att göra redan första dagen. Alltså grupparbete där vi ska intervjua en forskare och presentera det för klassen, på tre dagar! Vilket känns lite woooow! Man hänger inte med! ;) Men det ska nog gå bra.. Verkade som jag hamnade i en bra grupp även fast vi bara vart tre! (:

Så nu när jag kom hem var det ingen rast och ingen ro utan på plugget på engång. Vi ska hitta någon forskare som vi kan eventuellt intervjua i morgon samt skriva frågor osv. Det är inte direkt högstadiet det här, men det är så det är att vara VUXEN! ;)

Nu håller sambo på att göra mat till oss. Det blir kyckling och ris skulle jag tro! MUMMA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar