torsdag 11 augusti 2011

Torsdag

Dax att bädda ner sig igen. Allting går på rutin just nu, jobba, träna kolla film och sova. Hahaha! Nej men idag slutade jag klockan 15 och sen så cyklade jag direkt ner på stan och mötte upp Elin där vi utförde några ärenden innan vi begav oss hem igen och packade tränings bagarna för ännu en tripp på gymmet. Men innan de så drog vi en vända till Gsunda och mötte upp Jossan som kom skyndandes till jobbet. Vi bytte lite kläder sådär och sen vart det träning för vår del!

Nu har vi precis kikat klart på en fransk film som hette Point blank, som faktiskt var riktigt spännande även fast den var fransk! Helt klart sevärd! Jag har även släpat fram gamla goda bettan (resväskan) och börjat småpacka lite granna! (:

Nu ska jag krypa ner och ladda upp för ännu en dag på jobbet för att sen ha yttligare ett fullspäckat shema framför mig! Hektiska dagar detta minsann! :D Men snaaaaart så.. Får jag vila ut! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar