måndag 8 augusti 2011

Helg på Gräsö

Jag har haft några heeeerliga dagar på Gräsö som tillbringades med familjen. Det var strålande sol de flesta dagarna så det blev mycket sol och bad i havet. Som till min förvåning var väldigt varmt faktiskt. Men igår var det inte så fint väder, det ösregnade hela dagen vilket inte var så lyckat när tält och allting skulle ner. Men det gick minsann ändå och för att inte tala om kön till färgan hmm = Alla skulle hem efter en helg på Roslagsloppet! Helgen var jätte mysig!! Det får ta och bli en familjetradition dedär tycker jag minsann! ;)

Nu har jag precis vart en sväng på staden med Eliiin och vi hittade en STOR reahörna! Där stormtrivdes vi i dessa fattiga tider ;) hahah :D Nu är jag hemma igen och jag tänkte börja med att packa upp min resväska och röjja undan lite här hemma innan Mange kommer hem.

Vi har ju lovat syster också att det ska vara kliniskt rent här hemma tills på lördag då hon ska flytta in för en vecka och vara kattvakt medans vi andra flyr landet. Så det gäller att börja i tid, då resten av dagarna denna vecka är fyllda med massa jobb..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar