tisdag 14 juni 2011

Tisdagkväll

Färgen urtvättad.. Har inte spanat in än riktigt hur det blev men antagligen som det brukar, får jag hoppas för jag vill då inte att det ska bli gult! Men i sånna fall så har jag ju som tur är mitt silverschampoo som backup!

Vi käkade korvståganoff till middag förut! Smarri Smarri och nu har vi kikat lite på gamla OC -avsnitt. Alltid lika bra! Vi kollade ju klart på Prison Break säsongen igår.. Så sorlig! :( Att man börjar böla varje gång man ser det.. Det är inte riktigt klokt!

Jag har suttit och spanat in på Black board hela eftermiddagen oxå, det är Gävle högskolas studentsida där betygen skulle komma upp på kursen senast idag hade läraren skrivit. Jag är spänd av nyfikenhet!! Måste ju klara den, med tanke på höstens csn! Men det hade inte dykt upp något resultat än så länge dock.. Jag håller utkik på om det dyker upp något resultat inom snar framtid, vilket jag hoppas!

2 kommentarer:

  1. Haha va roligt. Ja kollade på alla säsonger av OC för några månader sen. De är ju fan bra ju=)

    SvaraRadera