tisdag 21 juni 2011

Fullspäckad dag!

Idag har det varit full rulle hela dagen minsann! Klockan ringde första gången vid sex idag och Mange var tvungen att stiga upp.. Och jag strax därefter! Tröttare än tröttast tog jag mig till jobbet och kan lova att det tog ett bra tag tills jag piggnade på mig. Fattar egentligen inte varför jag var så trött eftersom jag hade sovit många timmar och BRA timmar.. Men men ibland får man väl lov att vara lite trött.. ;)

Slutade vid tre och då cyklade jag direkt till Actic och körde ett rejält hårdpass! En helt slutkörd tjej cyklade hemåt och duschade och styrde om i väntan på att syster skulle komma hem. Runt sex så körde vi ut mot Alunda där resten av familjen inklusive sambon min väntade hemma hos bror som fyllde år! Inte mindre än 34 blev han idag! Säger bara oj så åren går..! Står inte på förän man själv är där..! Mysig kväll med andra ord ute i Alundalej !! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar