fredag 24 juni 2011

Midsommarafton

Vaknade runt nio i morse och börjad dagen med att lägga in lite roliga räkningar! Puuuh,, och där försvann drygt hälften av löningen.. Inte okej! :(


Fullspäckad dag idag på självaste midsommarafton. Tänkte väl börja med att käka lite frukost nu, sen kika om gymmet är öppet idag. Sen har vi tvättstuga med start 10,30 och vi måste ju handla inför kvällen oxå! Tur säger jag bara att jag kollade om systemet var öppet idag eller inte för det var det ju inte! Så jag drog en vända till Gränby igår innan jag åkte hem till Moa och Niklas!


Sen kan jag lova att klockan kommer va alldeles lagom för mig att svira om och bli lite midsommarfin! Innan det är dax att bege sig ut mot Dalbyskogarna där midsommaraftonen ska firas med fint folk! < 3


Och jag är så tacksam oxå för att det inte regnar!! :D Ha en underbar helg allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar