lördag 4 juni 2011

Lördag

Myser just nu i soffan med älskling framför en film. Fast det vart precis paus så passade på att kila hit för att göra en liten uppdatering av helgens bravader.

Igår förmiddag så cyklade jag ner till kvarnen och köpte några cider som jag tänkte dricka på bussen och efter det så tog jag mig en joggingrunda i det underbara vädret innan det var dax för att svira om inför kryssningen. Jossan kom hem till mig runt 12 och vi fixade och softade lite innan det var time to go. Vi mötte upp hela gänget vid Willys där Viking Line bussen skulle gå. Alla var taggade och resan vart kanon, kunde inte ha blivit bättre! Grymt! (:

Så i morse när jag vaknade efter någon timmes sömn så kände jag ett rysligt illamående som inte ville försvinna. Så typiskt att det ska blir någonting när jag åker kryssning. Så denna dag tillbringades mestadels i hytten, men det var det lätt värt med tanke på vilken grym kväll/natt det vart! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar