lördag 11 juni 2011

Fredag - Lördag

Igår så ringde klockan tidigt för jag skulle åka ut till Alunda och fira skolavslutning med mina fina små brudar Moa och Julia. Dock tog resan dit betydligt längre än vad jag förväntat mig pga vägarbete. Men som tur var så hann jag i tid innan alltig började. Efteråt drog jag och pappa runt med deras nyinköpta cab! Lite nice sådär ;) Efter att tjejerna var klara och hade tackat av i sina klassrum så åkte vi till kondis och fikade. Mys Mys!

Kom hem igen efter 12 tiden och jag kände att jag inte bara kunde sitta hemma och häcka så jag drog iväg till Sunnersta badet där Jossie och familjen höll till. Underbart väder och första doppen vart avklarade! Det måste nästan vara tidigt för att vara mig.. Och skönt var det oxå! :D Vi spenderade hela eftermiddagen där och vid fem tiden drog jag hemåt för att svida om inför kvällen.

Bellas stjuss Simon och Linda kom och hämtade upp mig och och vi blev avsläppta vid stadsparken där vi väntade in resten av brudsen! Mysigt stadsparkshäng gjorde inte kvällen mindre dålig och efter en hel del god dricka i trevligt sällskap så drog vi vidare med start på Skeppet, men vi hann även med en del andra ställen innan kvällen var slut!

Minst sagt lyckad dag! Bilder kommer.. LOVAR! :D (Dom som finns kvar av dom villsäga.. Jag förstår inte hur detta går till!!).

Idag vaknade jag runt halv elva och nu sitter jag här halvnaken och funderar på att rycka upp mig och ta tag i dagen. Städa upp lite här kanske, det ser förjävligt ut här hemma! För på eftermiddagen får vi ju finbesök av mina föräldrar som ska fira Mange i efterskott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar