torsdag 16 juni 2011

Mys vid sjön!

Tillbringade hela eftermiddagen ute i Dalbyskogarna hemma hos Semlan o co. På vägen ut stannade jag som sagt och inhandlade lite smått och när jag anlände så gjorde vi i ordning både sallad med pasta och även fruktsallad! Sen hade jag köpt med lite jordgubbar oxå! Så vi packade in hela picknik korgen, hundarna och Ines i caben och for ner till deras gulliga lilla sjö!


En väldigt mysig eftermiddag, synd bara att vädret inte var bättre. För vi skippade nämligen badet idag. Fast Ines var då ingen badkruka för hon hoppade så glatt i och tog sig en simtur. Innan jag begav mig hemåt mot staden igen så passade vi på att så Emelies plantor! ;) Det ska bli spännande att se sen hur dem blev när de har vuxit ut..! Sen när jag kom hem till Strindbergsgatan stod maten färdig! Söta rara Älskling min hade lagat kyckling och ris! (:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar