torsdag 23 juni 2011

Regn Regn och åter regn MEN glad ändå! ;)

Hela dagen har det verkligen öst ner.. Då kan ni gissa om det är kul att jobba inom hemvården. Nicke sa icke.. Helt totalt genomblöt hela dagen! Jobbade över någon timme idag me! Det är bra grejjer de.. Och inte nog med det så fick vi ju våra lönespecer idag och det vart en väldigt glad överaskning måste jag säga! Denna månad kommer va riktigt NICEEE! (:

Nåja, kom hem från jobbet och ser som vanligt att disken står i en stor hög på diskbänken.. Så jag tog tag i den det första jag gjorde! Ville ju inte att det skulle se ovårdat ut här hemma när vi ska få besök lixom. Kattparet ska ju komma tillbaka och kika på kissarna idag då de sov hela visiten igår. Så vi får hoppas på bättre lycka denna gång!

En glad nyhet !! Familjen som var här igår ringde sen på kvällen och tingade vår lilla flicka!! JÄTTE ROLIGT TYCKER VI!! ;D Dessutom har jag nu tre dagars ledighet framför mig och det är MIDSOMMAR!! Deniii ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar