onsdag 8 juni 2011

Grattis Älskling 29 år IDAG!

Jag jobbade som sagt kväll igår och kom hem strax efter 22, Älskling somnade ganska snart efter det han som skulle upp vid fem för att börja jobba någongång vid åtta tiden. Så är det om man pendlar stackarn! Jag har det lite softare som har 10 min på cykel till jobbet dårå..! Inget att klaga på! :)


Jag jobbade idag 7,30-15 och jag hade en sommarjobbare med mig hela dagen.. Haha första gången och det kändes lite kul endå.. Att man fick visa hur man skulle göra oså! ;) Efter jobbet så skyndade jag hemåt och plockade undan lite.. Böt kattlåda o lite sånt. Nu väntar jag på att födelsedags"barnet" (känns aningen fel att säga barn i detta fall) ska komma hem så jag får fira lite! (: Stackarn som är alldeles utslagen och trött men jag ska allt få han att piggna till lite..! ;)



Min älskling som börjar bli gammal.. Endast ett år kvar tills det smäller.. 30 årskrisen..! ;) Min lilla sötnos kan man ju inte tro ska bli så gammal. Men så är det, så nästa år har jag sagt att jag ska ordna med ett riktigt stort födelsedagskalas och ALLA är bjudna!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar