måndag 20 juni 2011

Måndag

Precis kommit hem från jobbet, första dagen av ett fyra dagars pass denna vecka! Innan midsommar! (= Ganska så lugnt och skönt på jobbet idag faktiskt, men man kunde ju inte undgå att tycka lite synd om sig själv när man tänkte på alla lyxostar som har gått och fått semester idag!! :O Jag längtar mer än någonsin till den dagen då jag får betald semester! Give me!

Ikväll tror jag att jag och Mange ska åka och vaccinera kisseungarna för första gången. Om han nu kommer hem som han ska och då syftar jag på försenade tåg osv..! Idag var föresten första gången som en blomma hade åkt ner på golvet.. Men det är väl nu det börjas! Inte nog med det så låg två av dem på bordet när jag klev innanför dörren oxå.. Inte okej missar! Hahah! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar