måndag 13 juni 2011

Måndag

Idag har jag jobbat till klockan 15 sen cyklade jag direkt till Willys och köpte blonderingsmedel.. Detta är inte hållbart längre.. Och är man fattig så är man, då har man inte råd att pallra sig till frissan, så är det bara! Så därmed tar jag till med nödlösning!

Efter det så cykla jag vidare till gymmet och körde ett pass alone! Måste verkligen ta det här med träningen på allvar nu..! Det funkar inte att håll på happa nån vecka hit och nån vecka dit som jag gör för tillfället..! Skärpning nu Malin om du ska nå ditt mål..! :)

När jag tränat klart så tog jag min kära cykel och styrde hem mot Kvarnagärdet för en avskvalkande dusch! Nu inväntar jag på att karln min ska komma hem och vi skulle tydligen iväg och storhandla? Eller aa jag vet inte riktigt vad han babblade om. Mat ska det väl i alla fall bli skulle jag tro..! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar