måndag 2 maj 2011

Min måndag

Vaknade långt före klockan i morse pga att den där solen lös mig i ansiktet hela morgon. Jag vågade inte kolla på klockan vad den var men kan gissa på att den var mellan 05-06 någongång.. Vilket fall som helst så låg jag och vände och vred på mig ända fram tills klockan ringde. Då var jag fortfarande bakfull. Riktigt illamående så frukost det blev det inte mycket av. Men jag lyckades i alla fall att göra mig i ordning och fara till jobbet. Förmiddagen rullade på utan problem och det var riktigt skönt att sluta 12,30.

Men när jag kommer hem och ska låsa upp dörren inser jag att jag inte har någon nykel. Ett svagt minne säger mig att jag lånade ut den till Moa och Niklas i lördas och att jag glömt att sätta tillbaka den. Inga pengar på mobilen heller så jag traskar till blatten för att göra det. Då!! Ringer Mange och jag är arg som ett bi hahha, för att han inte svarat på ett ej ringt samtal eller sms haha stackarn.. Men jag cyklade i alla fall till hans skola och hämtade hans nykel. Och nu sitter jag här och har lugnat ner mig. Jag får skylla på att detta väder tar kol på mitt humör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar