tisdag 10 maj 2011

Öroninflamation?

Hemska natt. Vaknade ett flertal gånger av att det gjorde så ont i mitt högra öra och hade det fortfarande i morse när jag vaknade. Nu med för den delen. Öroninflamation? Hoppas jag inte. Få se om det går över tills i morgon. Alltså helt seriöst så tar detta kål på mig.. Att aldrig vara frisk..!


Hade ju tid bokat hos Synsam idag klockan 10 egentligen. Men den var jag tvungen att ringa och avboka. Känner att det ändå inte gjorde så mycket för jag kan verkligen inte i min vildaste fantasi tänka mig att prickarna är borta än.. Eftersom att jag dessutom är yberförkyld då risken för att de skulle bli fler fanns enligt dem.


Synsam skickade en remiss sist jag var där eftersom det hade förvärrats, men de fick tillbaka den i brist av tid. Så jag skulle själv kontakta någon ögonläkare och fråga om en undersökning. Vilket jag inte gjort än, men ska väl försöka ta tag i det så fort jag blir frisk igen..! Vill ju självklart slippa glasögonen, inte minst nu när det är så himla fint väder! Irriterande att inte kunna använda solbrillor lixom..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar