tisdag 31 maj 2011

Tisdag

Jobbat 7,30-15. Sagt till om att lönespecen inte stämde och att jag hade fått för lite lön! Fick sommarshemat men det stämde inte heller. Hon hade skrivit att jag skulle jobba en vecka som jag redan sagt till om att jag inte kunde. Snurrig tant det där tror jag! Så nu skulle hon kolla över det tills nästa gång jag jobbar. Så vi får väl se om jag blir nöjd eller inte!! ;)

Kom hem efter 15 och då lagade Mange middag och jag stod för diskningen. Vi har från och med denna vecka bestämmt att vi ska ha diskdagar. Så att alla drar sitt strå till stacken.. Då vi inte är bara 2 som bor här längre.. ;) Så alltså var det min dag idag och nu blänker det skinande rent i köket!

Sen åkte vi till Elgiganten och hämtade ut vår data som vart på reparation en tid nu. Till min stora lycka hade ingenting försvunnit !! Hapy face !! Så nu äntligen kan vi ha en varsin data igen.. haha (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar